Thursday, November 27, 2008

J2tkuvalt Ostias

Ahoi!

Siinne hostel on ikka super. Ma just sain teada, et siin on ka iga6htused v22rtfilmivaatamised ning 24/7 tasuta piljard ja riiete pesemine. Ja inimesed on toredad(+r22givad isegi reaalset inglise keelt!) ja head pastat pakutakse ka.... R22kimata sellest, et siin on meri kohe akna taga! Kindlasti olen veel pikemat aega siin.

Ahjaa, ainuke natuke veider asi kogu mu senise siinoldud aja jooksul tulenes mu toakaaslastest. Nad pole vist p2ris t2pselt veel aru saanud mis huvitav asi see bidee on, aga noh, pole hullu, eks vigadest 6pitaksegi ;) Mis toobki mind selleni, et nad l2ksid ju t2na hommikul 2ra. Mis t2hendab seda, et j2rgmised p2evad olen ma yksinda kuue inimese hotellitoas! Kui just kedagi uut ei tule, aga siiski!

Igatahes, yhel j2rgnevatest p2evadest v6tan ette jalutusk2igu Ostia Anticasse, mis on siis sisuliselt vana Rooma linna sadam, mis on yhtlasi v2idetavalt praegu yks maailma p6nevamaid arheoloogilise v2ljakaevamise kohti yldse.

Siis millalgi on mul tarvis ka syda-Roomasse naasta, sest Vatikan ometigi vajab 2ran2gemist. Lahe oleks ikka kristliku maailma k6ige m6juv6imsam mees ka 2ra n2ha....

Yldiselt on tore paindlikult reisida. Tuleks lihtsalt v6tta kaasa k6ik vajalik(ja t6esti ainult vajalik) ning iga p2eva kohta arvestada umbes 15-25 euri, kui v2hegi viitsid endale hostelit ja s88gikohti hoolikamalt otsida ning iga p2ev meeletult kalleid turistiatraktsioone ei v2isa. Niimoodi saab kasv6i p2evapealt asukohta vahetada.

Uuu ja ma saan vist siiski rongiga yle Alpide s6ita! Sest avastasin Trenitalia kodulehekylge(soovitan k6igile, kel v2hegi vaja uurida Kesk-Euroopa rongiaegu, k6ik ajad on olemas, kuid igaks juhuks m2rgin ka 2ra, et netist saab osta vaid Itaaliasse/Itaaliast liikuvaid) uurides rongi, mis l2heb t2pselt 6igel ajal ja suhteliselt normaalse hinnaga t2pselt Dijoni!(Mis on siis see armas kohake, kus Kusti-poiss meil pesitseb t2nap2eval) V6ibolla pean kyll siis Dijonis rahaliselt natuke rahulikumalt v6tma, kui ma plaaninud olin, aga siiski, RONGIGA YLE ALPIDE!

Sellise tooniga siis l6petakski hetkel. Ilm on ilus nii et ma l2hen vaatan ehk t2na Rooma sadamad yle.

K6ike head ja paremat,
Uku

2 comments:

Pääsu said...

Kuule, ma kirjutasin sulle orkutisse meili seoses Roomaga....

Naeru Kajakas said...
This comment has been removed by the author.