Friday, November 28, 2008

Tormises Ostias

Tervist!

Nyyd on siis see kauaoodatud torm omal kujul siiagi j6udnud. Ja kyll see oli alles vaatepilt. Enamus ajast olin kyll l2bim2rg, aga see oli seda v22rt.

Avastasin, et mulle vist enamasti meeldivadki pigem looduslikult v6imsad kui tehislikult suursugused n2htused ja vaatamisv22rsused. Heh.

Ja kuigi merd on keeruline pildistada, siis mere efekti minu hosteli ees asuvale purdekesele(vaikse ilmaga ei tundunudki nii v2ike, nyyd aga kyll) suutsin natuke siiski tabada.

Vot selline vaatepilt. Nyyd aga l2hen kuivatan ennast ja teen ehk midagi kasulikkugi, viin asjad pessu n2iteks. Oeh, yldse ei taha m6elda selle peale, et siit hostelist varsti lahkuma pean. Aga noh, eks ainuke igavene asi siin elus olegi tegelikult muutus.

Teie olge k6ik tublid ja 2rge liiga palju ka muutuge, seni kuni ma 2ra olen. Te teate t2itsa meeldite mulle nii, nagu Te olete.

K6ike head,
Yks suhteliselt m2rg Uku

No comments: