Tuesday, November 25, 2008

Ostias

Ahoi!

Tuleb v2lja, et k6ik mu mured olid asjata! Internetti on siin kyll ja veel ning lisaks k6igele sain ma ka sama raha eest(mida oli ennegi juba v2he) parema toa, kus on sees wc- ja dushitingimused, sest praegu pole Ostia hotellidel hooaeg! Ja hotell ise on t2iega kena!

Lisaks ei j6ua ma 2ra kiita Rooma metrood. 1 euroga saab s6ita nii palju, kui v2hegi 75 minutiga j6uad. Millal kyll Tallinn nii suureks kasvab, et meilgi metroo ehitamine 2ra tasub....

V6in muuseas teid, kes te seal m6tlete, et kyll seal vahemere 22res on kindlasti p2ikselisem ja soojem lohutada sellega, et siingi on tegelikult kolmandat p2eva juba vihmane ja p2ikest pole ka paar p2eva n2inud. Kui see nyyd kedagi lohutab.

Yldiselt hakkan ma juba praegu tundma, et j2rgmised kaks n2dalat saavad vististi olema natuke keerulised, sest kuna ma pole oma kallilt Barcelona kontaktilt veel tagasisidet saanud, siis esimene suurem liikumine tuleb vististi alles detsembri keskel, kui ma 11ndal Gustavit Pariisis v2isan. Keerulised seep2rast, et ma hea meelega liiguks nii palju kui v6imalik, sest kaks n2dalat tundub yhes linnas veetmiseks millegi p2rast p2ris pikk aeg. Eriti arvestades, et seitsmest kaasav6etud raamatust on mul nyydseks l2bilugemata ainult yks ja planeeritud vaatamisv22rsustest n2gemata ka ainult yks. Kuid eks Roomas on kindlasti veel p2evade ja p2evade viisi avastamist ja tegelikult ma iseendaga aega veetma tulingi. S2hh ja nyyd saangi. Be careful what you wish for 8eldakse vist selle peale. Loodame lihtsalt, et ma liiga sygavaks k2tte 2ra ei l2he.

Nautige k6ik seal j2tkuvalt oma lund ja olge muidu ka tublid.

K6ike head,
Uku

No comments: